Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR
![]()
Starostwo Powiatowe w Kaliszu jest Urzędem.
Starostwo Powiatowe jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 .
Gdzie znajduję się Kaliskie Starostwo Powiatowe?
Starostwo Powiatowe znajduję się w Kaliszu.
Mieści się na w 3 budynkach:
- na placu Świętego Józefa 5,
- przy ulicy Kolegialnej 4,
- przy ulicy Częstochowskiej 12.
Jakie sprawy załatwisz w Starostwie Powiatowym w Kaliszu?
Przy placu Świętego Józefa 5 jest główna siedziba Starostwa.
Tutaj znajduje się punkt informacyjny.
Uzyskasz w nim informacje o sposobie załatwienia sprawy.
Złożysz dokumenty w Kancelarii.
Możesz również zadzwonić pod nr telefonu 625014200.
Możesz wysłać maila na adres powiat@powiat.kalisz.pl.
Możesz skontaktować się również poprzez ePUAP /SPKalisz/skrytkaESP.
W budynku na placu Świętego Józefa 5 załatwisz sprawy zawiązane z:
- wyrobieniem karty wędkarskiej,
- darmową poradą prawną,
- darmową poradą rzecznika konsumenta,
- ewidencją gruntów i budynków,
- zmianą użytku leśnego na użytek rolny,
- zarejestrowaniem zwierzęcia egzotycznego,
- wydaniem zaświadczenia do celów notarialnych,
- budową zjazdów na posesję.
W budynku przy ulicy Kolegialnej 4 załatwisz sprawy związane z:
- uiszczaniem opłat w kasie,
- rejestrowaniem i wyrejestrowaniem pojazdów,
- zarejestrowaniem łodzi,
- wydaniem prawa jazdy,
- uzyskaniem stypendiów dla uczniów i studentów,
- budowaniem domów i innych obiektów,
- prowadzeniem robót budowlanych.
W budynku na ulicy Częstochowskiej 12 kupisz mapy geodezyjne.
Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną też możesz załatwić wszystkie swoje sprawy.
Powiedz urzędnikom o Twoich problemach, a zostanie Ci udzielona pomóc.
Pracownicy Urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.



