Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Zasady rezerwacji wizyt

Przed utworzeniem konta użytkownika należy zapoznać się klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych, znajdującą się na stronie www.powiat.kalisz.pl/p,218,ochrona-danych-osobowych.

 

Krok 1 --> Rejestracja konta

W celu rejestracji bezpłatnego konta użytkownika proszę kliknąć w „utwórz konto”, a następnie wypełnić krótki formularz rejestracyjny.

Po zatwierdzeniu formularza i zapoznaniu się z „Zasadami” rejestracji proszę wybrać przycisk „Utwórz konto”. Konto zostanie utworzone po aktywacji, którą dokonują Państwo poprzez sprawdzenie swojej skrzynki pocztowej i kliknięcie w przesłany link.

 

Krok 2 --> Logowanie i wybór usługi

Proszę wpisać adres poczty mailowej oraz hasło podane przy rejestracji konta. Proszę przejść do Kategorii Usług podzielonych na:

  • Rejestracja
  • Wyrejestrowanie / Zgłoszenie sprzedaży
  • Wydanie / Wymiana / Dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym

Wybieramy jedną z interesujących nas usług oraz dzień i godzinę wizyty, następnie zatwierdzamy nasz wybór klikając „OK”. Otrzymają Państwo potwierdzenie z numerem rezerwacji na adres swojej poczty mailowej.

Rezerwacja jednej wizyty oznacza załatwienie tylko jednej sprawy. W przypadku chęci załatwienia jednocześnie kilku spraw (np. rejestracja kilku pojazdów) należy zarezerwować kilka wizyt.

UWAGA: możecie Państwo wydrukować dostępne w aplikacji potwierdzenie mające zarówno kod kreskowy jaki numer rezerwacji lub też spisać numer wygenerowanego kodu.

 

Krok 3 --> Wizyta w Wydziale Komunikacji

Do urzędu zgłaszają się Państwo nie wcześniej niż 15 minut przed umówioną rezerwacją, w tym czasie na ekranie automatu biletowego należy wybrać przycisk "Aktywacja rezerwacji internetowej". Następnie, po wprowadzeniu otrzymanego kodu, należy odebrać wydrukowany bilet (Uwaga: Jeśli na ekranie będzie widoczny kod wprowadzony przez poprzednią osobę należy wcześniej go usunąć klawiszem strzałki). Po wydaniu biletu proszę oczekiwać na pojawienie się Państwa numeru na monitorze LCD.

UWAGA: Nie zgłoszenie się w podanym w wyżej czasie zarezerwowanej godziny powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.